Hej, tyvärr har det varit driftsfel i Hogias portal som hanterar era hyresavier.
Idag har vi fått information från Hogia att ni kan prova att byta lösenord för att kunna logga in igen.
För er som kan logga in och ser att en betald hyra står som obetald kan också prova att byta lösenord och logga in igen.

Vi ber om ursäkt för problemet och hoppas att det ska vara löst inom kort.

Hur man byter lösenord i portalen
Steg 1.
Logga in på id.hogia.se
Gå till inställningar i högra hörnet och klicka.

Steg 2. När ni kommit in i inställningarna klicka på hantera lösenord och där följer ni instruktionen,
Byt lösenord till Hogia123 och meddela oss när ni gjort det så kan vi fortsätta felsökningen här.
Vi meddelar er när ni kan byta lösenordet igen, tack för hjälpen!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *